
105
zł miesięcznie

190
zł miesięcznie

350
zł miesięcznie

685
zł miesięcznie
Funkcja w pakiecie
Co to daje
Połączenie numerów stacjonarnych i komórkowych firmy w jedną sieć telefoniczną
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Każdy pracownik dzwoni ze wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych firmy za pomocą telefonu znajdującego się na swoim stanowisku pracy . Wszystkie numery firmy stają się wielokanałowe. Uporządkowana praca pracowników.
Obsługa wielu kanałów: kilka jednoczesnych rozmów na jednym
numerze telefonu
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Zawsze można się z Państwem skontaktować telefonicznie. Nie tracą Państwo klientów. Pod jednym numerem telefonu może rozmawiać jednocześnie kilku pracowników.
Nagranie audio
wszystkich rozmów
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Wszystkie ustalenia menedżerów z klientami są zapisywane. Pracownicy pracują wydajniej. Znacznie szybciej i łatwiej jest rozwiązywać spory i szkolić nowych pracowników.
System zapobiegania utraconym połączeniom
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Nie tracisz klientów. Wszystkie przychodzące zgłoszenia są automatycznie rejestrowane i kontrolowane. Nie masz zapomnianych i utraconych połączeń, nawet poza godzinami pracy i w weekendy.
Informacje głosowe 24/7
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Czy wiesz, że tylko 30% czasu to czas pracy? Reszta to czas wolny od pracy i dni wolne. Powitania głosowe pomogą informować i utrzymywać klientów, gdy nie pracujesz.
Osobiste linie telefoniczne pracowników powiązane z numerami firmy
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Pracownicy odbierają i wykonują połączenia, korzystając z własnych linii wewnętrznych. To właśnie na podstawie linii wewnętrznych i grup tworzy się większość funkcji wirtualnej centrali telefonicznej: od nagrywania rozmów po inteligentne scenariusze rozdzielania połączeń w godzinach pracy i poza nimi.

Dowiedz się więcej od eksperta Binotel
Odpowie na wszystkie pytania i nie
zabierze dużo Twojego czasu.
„Ogólny obraz”, statystyki i dane dotyczące wszystkich rozmów
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Wiesz, jak pracują Twoi pracownicy i widzisz ogólny obraz działalności całej firmy. Gotowe statystyki dotyczące wszystkich połączeń, każdego działu lub pracownika są generowane w wygodnych raportach.
Wybieranie numeru i przekazywanie połączenia jednym kliknięciem
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Wszystkie numery telefonów w osobistym koncie My.binotel, w Twoim CRM, a także na stronach internetowych w przeglądarce stają się aktywne. Na przykład, jeśli masz
Tendencje w aktywności klientów i pracy pracowników
Pro
Pro+
Enterprise
Gotowe wskaźniki dotyczące dynamiki wzrostu (lub spadku) w pracy firmy w porównaniu z poprzednim tygodniem. Liczba połączeń, wydajność pracowników, dane o połączeniach wychodzących.
Integracja telefonii Binotel w Twoim systemie CRM
Pro
Pro+
Enterprise
Informacje o kliencie podczas rozmowy;
Szybkie tworzenie karty klienta podczas połączeń przychodzących;
Powiązanie "klient-pracownik";
Wybieranie numeru jednym kliknięciem z karty klienta w CRM;
Historia połączeń klienta w CRM (AmoCRM, Bitrix24, Terrasoft bpm'online, 1C, OneBox, Pipedrive, Mój Magazyn, SalesForce).
Mini-CRM Binotel
Pro
Enterprise
Podstawowe funkcje CRM są dostępne w osobistym koncie My.binotel: połączenie jednym kliknięciem; otwarcie karty klienta podczas połączenia przychodzącego ; wygodne wypełnianie danych klienta podczas połączenia; zapisywanie całej historii połączeń w karcie klienta.
Osobiste
wysyłanie SMS
Pro
Pro+
Enterprise
Szybki i wygodny sposób wysyłania wiadomości SMS do klienta. Pracownicy mogą wysyłać SMS-y do klientów bezpośrednio z osobistego konta My.binotel. Wystarczy dwa kliknięcia, aby wysłać wiadomość z tekstem szablonowym lub unikalnym.

Dowiedz się więcej u eksperta Binotel
On nie będzie natarczywy, odpowie na Twoje pytania
i dokładnie zaoszczędzi Twój czas.
Bezpieczeństwo komunikacji wewnętrznej
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Wirtualna APT Binotel™ pracuje przez Internet, dlatego wewnętrzna komunikacja dla wszystkich pracowników jest bezpłatna, niezależnie od ich lokalizacji.
Obniżenie kosztów połączeń wychodzących nawet o 70%
Pro
Pro+
Enterprise
System analizuje kierunek połączenia i automatycznie wybiera ten numer telefonu (stacjonarny, komórkowy, miejski w innym kraju), z którego najkorzystniej jest wykonać połączenie.
Plugin Binotel dla Chrome - telefonia w przeglądarce internetowej
Pro
Pro+
Enterprise
GetCall - aktywny widget zamówienia połączenia na Twojej stronie
Pro
Pro+
Enterprise
Binotel Call Tracking -
serwis służący do zwiększenia skuteczności reklam
Pro
Pro+
Enterprise
Binotel Call Tracking pomoże określić, które kampanie reklamowe przynoszą najwięcej połączeń, i przekierować budżet, wydzielając go
na najefektywniejsze.
Moduł
Binotel Call Center
Pro
Pro+
Enterprise
Więcej możliwości podczas obsługi połączeń: inteligentne zasady rozdzielania połączeń przychodzących, statusy operatora, raporty i analizy dotyczące wszystkich połączeń, funkcja „Supervisor” itp.
Interaktywne menu głosowe (IVR)
Pro
Pro+
Enterprise
Dzięki kompetentnej konfiguracji menu IVR pracownicy nie muszą odbierać wielu podobnych połączeń przychodzących i ciągle przekierowywać abonentów do różnych pracowników.

1
Podłączenie
do Wirtualnej APT
1
Money back, jeśli
wy przedumali
0
Podłączenie,
zmiana taryfów, ustawień
7
Pomoc techniczna
i konsultacje