105

zł miesięcznie

190

zł miesięcznie

350

zł miesięcznie

685

zł miesięcznie

Funkcja w pakiecie

Co to daje

Połączenie numerów stacjonarnych i komórkowych firmy w jedną sieć telefoniczną

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Każdy pracownik dzwoni ze wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych firmy za pomocą telefonu znajdującego się na swoim stanowisku pracy . Wszystkie numery firmy stają się wielokanałowe. Uporządkowana praca pracowników.

Obsługa wielu kanałów: kilka jednoczesnych rozmów na jednym
numerze telefonu

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Zawsze można się z Państwem skontaktować telefonicznie. Nie tracą Państwo klientów. Pod jednym numerem telefonu może rozmawiać jednocześnie kilku pracowników.

Nagranie audio
wszystkich rozmów

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Wszystkie ustalenia menedżerów z klientami są zapisywane. Pracownicy pracują wydajniej. Znacznie szybciej i łatwiej jest rozwiązywać spory i szkolić nowych pracowników.


System zapobiegania utraconym połączeniom

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Nie tracisz klientów. Wszystkie przychodzące zgłoszenia są automatycznie rejestrowane i kontrolowane. Nie masz zapomnianych i utraconych połączeń, nawet poza godzinami pracy i w weekendy.

Informacje głosowe 24/7

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Czy wiesz, że tylko 30% czasu to czas pracy? Reszta to czas wolny od pracy i dni wolne. Powitania głosowe pomogą informować i utrzymywać klientów, gdy nie pracujesz.

Osobiste linie telefoniczne pracowników powiązane z numerami firmy

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Pracownicy odbierają i wykonują połączenia, korzystając z własnych linii wewnętrznych. To właśnie na podstawie linii wewnętrznych i grup tworzy się większość funkcji wirtualnej centrali telefonicznej: od nagrywania rozmów po inteligentne scenariusze rozdzielania połączeń w godzinach pracy i poza nimi.

Dowiedz się więcej od eksperta Binotel

Odpowie na wszystkie pytania i nie
zabierze dużo Twojego czasu.

„Ogólny obraz”, statystyki i dane dotyczące wszystkich rozmów

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Wiesz, jak pracują Twoi pracownicy i widzisz ogólny obraz działalności całej firmy. Gotowe statystyki dotyczące wszystkich połączeń, każdego działu lub pracownika są generowane w wygodnych raportach.


Wybieranie numeru i przekazywanie połączenia jednym kliknięciem

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Wszystkie numery telefonów w osobistym koncie My.binotel, w Twoim CRM, a także na stronach internetowych w przeglądarce stają się aktywne. Na przykład, jeśli masz

5 menedżerów, którzy wykonują po 200 połączeń dziennie - oszczędność czasu na wybieraniu numerów wyniesie ponad 4 godziny!

Tendencje w aktywności klientów i pracy pracowników

Pro

Pro+

Enterprise

Gotowe wskaźniki dotyczące dynamiki wzrostu (lub spadku) w pracy firmy w porównaniu z poprzednim tygodniem. Liczba połączeń, wydajność pracowników, dane o połączeniach wychodzących.

Integracja telefonii Binotel w Twoim systemie CRM

Pro

Pro+

Enterprise

Informacje o kliencie podczas rozmowy;
Szybkie tworzenie karty klienta podczas połączeń przychodzących;
Powiązanie "klient-pracownik";
Wybieranie numeru jednym kliknięciem z karty klienta w CRM;
Historia połączeń klienta w CRM (AmoCRM, Bitrix24, Terrasoft bpm'online, 1C, OneBox, Pipedrive, Mój Magazyn, SalesForce).

Mamy gotowe rozwiązania do integracji z ponad 70 największymi systemami CRM. Wirtualną centralę Binotel można też zintegrować z każdym systemem web-CRM.

Mini-CRM Binotel

Pro

Enterprise

Podstawowe funkcje CRM są dostępne w osobistym koncie My.binotel: połączenie jednym kliknięciem; otwarcie karty klienta podczas połączenia przychodzącego ; wygodne wypełnianie danych klienta podczas połączenia; zapisywanie całej historii połączeń w karcie klienta.


Osobiste
wysyłanie SMS

Pro

Pro+

Enterprise

Szybki i wygodny sposób wysyłania wiadomości SMS do klienta. Pracownicy mogą wysyłać SMS-y do klientów bezpośrednio z osobistego konta My.binotel. Wystarczy dwa kliknięcia, aby wysłać wiadomość z tekstem szablonowym lub unikalnym.

Dowiedz się więcej u eksperta Binotel

On nie będzie natarczywy, odpowie na Twoje pytania
i dokładnie zaoszczędzi Twój czas.

Bezpieczeństwo komunikacji wewnętrznej

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Wirtualna APT Binotel™ pracuje przez Internet, dlatego wewnętrzna komunikacja dla wszystkich pracowników jest bezpłatna, niezależnie od ich lokalizacji.

Obniżenie kosztów połączeń wychodzących nawet o 70%

Pro

Pro+

Enterprise

System analizuje kierunek połączenia i automatycznie wybiera ten numer telefonu (stacjonarny, komórkowy, miejski w innym kraju), z którego najkorzystniej jest wykonać połączenie.

Plugin Binotel dla Chrome - telefonia w przeglądarce internetowej

Pro

Pro+

Enterprise

Praca z połączeniami jest bardziej efektywna: szybki dostęp do ostatnich i nieodebranych połączeń, wygodne przekierowywanie połączeń na wewnętrzny numer pracownika, przeglądanie aktywności klientów.

GetCall - aktywny widget zamówienia połączenia na Twojej stronie

Pro

Pro+

Enterprise

Do 50% więcej zapytań od klientów z Twojej strony internetowej. Nie tracisz zamówień na połączenia. System automatycznie kontroluje cały proces.
Bez zbędnych. 24/7.

Binotel Call Tracking -
serwis służący do zwiększenia skuteczności reklam

Pro

Pro+

Enterprise

Binotel Call Tracking pomoże określić, które kampanie reklamowe przynoszą najwięcej połączeń, i przekierować budżet, wydzielając go
na najefektywniejsze.

Moduł
Binotel Call Center

Pro

Pro+

Enterprise

Więcej możliwości podczas obsługi połączeń: inteligentne zasady rozdzielania połączeń przychodzących, statusy operatora, raporty i analizy dotyczące wszystkich połączeń, funkcja „Supervisor” itp.

Interaktywne menu głosowe (IVR)

Pro

Pro+

Enterprise

Dzięki kompetentnej konfiguracji menu IVR pracownicy nie muszą odbierać wielu podobnych połączeń przychodzących i ciągle przekierowywać abonentów do różnych pracowników.

Inteligentne podejście do sprzedaży
i klientskiego serwisu

1

godzina

Podłączenie
do Wirtualnej APT

1

miesięcznie

Money back, jeśli
wy przedumali

0

Podłączenie,
zmiana taryfów, ustawień

7

dn/tydz

Pomoc techniczna
i konsultacje